El CAVAOntinyent-Stocklogistic ha aconseguit el tercer lloc al programa "Comparte maratón" en l'apartat de clubs, el que suposa obtindre una ajuda econòmica de 5000 euros que es destinarà a obtindre millores per a que les categories de base disposen de més mitjans i recursos per afrontar els reptes que té per davant la nostra escola. El passat dilluns es feia un acte amb el mitjans de comunicació a València en què es donaven a conèixer els guanyadors del programa 2026, seguint els criteris objectius de puntuació establerts en les base de la convocatòria, que va deixar el primer lloc per al CA Safor i el segon per al CA Metasport. A l'acte va assistir el president del CAVAOntinyent Vicent Revert, que va recollir un dorsal amb el número 5000, la quantitat econòmica atorgada al club, el qual va destacar que és un premi al bon treball dels entrenadors i atletes.
Pel que fa a l'apartat esportiu, el dimecres 17 de juny es va disputar a València el meeting 42k, en el que van participar sis atletes. Quique Marín acabà tercerva amb una gran marca de 3'48''18 als 1500 llisos, Daniela López feia quarta amb 1'42''21 als 600 llisos i Manel Vañó cinquè als 3000 llisos amb 8'39''92, el que suposaven tres noves millors marques personals. A més, Dani Sanchis feia marca de la temporada als 1500 amb 4'03''69, Núria Gómez feia 1'49''92 als 600 llisos i Alejandra Ferrando 2'31''61 als 600 llisos. Precisament Alenjandra participà dissatbe 20 de juny a l'autonòmic sub18 disputat a Castelló, on va acabar vuitena als 800 llisos amb 2'31''73, mentre que Nacho Marin acabà sisè als 1500 llisos amb 4'17''74.
En ruta, es va disputar la Volta a Peu a Aielo de Malferit, en la que Júlia Coll va gunayar en benjamíns, Alan Rodríguez en alevins i Alexa Beneyto en infantils. En la prova absoluta, victòria per a Ruben Barber, mentre que Aleixandre Verger guanyava en veterans B, Quique Martínez acabà el 10 en promeses, Tono Sanchis el 19 en veterans C i Javi Chafer el 77 en veterans B.




