diumenge, 23 de febrer del 2025

Núria Gómez plata i Nacho Marín mínima al campionat autonòmic sub16.


 

El passat cap de setmana els atletes del CAVAOntinyent-Stocklogistic varen participar en dos competicions escolars i dos en ruta. Dissabte 22 de vesprada es va disputar a Gandia el campionat autonòmic sub16 de pista coberta, una jornada que va estar marcada per la pluja i que va condicionar algunes proves. Nacho Marín va aconseguir el quart lloc a la prova dels 1000 llisos amb un temps de 2'44''61, el que suposava aconseguir la marca mínima de participació per al campionat d'Espanya sub16, que es disputarà el proper 15 de març a Ourense. Núria Gómez aconseguí el segon lloc als 3000 llisos, trencant la barrera dels 11 minuts en recórrer la distància en 10'54''12, mentre que Daniela López acabà cinquena amb 11'02''37 i totes dues milloraven les seues anteriors marques personals. Laia Asensio acabà quarta als 300 llisos amb 42''87, Laia Mollà vuitena als 3 quilòmetres marxa amb 17'03'', Isabel Cháfer fou desena als 1000 llisos amb 3'17''81 i Joel Gandia també acabà desé al salt amb perxa amb 2'60 metres.

Divendres 21 es va disputar un control sub12 i sub14 a Paterna en el que participaren Orio Horcas, Biel Sanchis i Leo Albalat en les proves de 60 llisos i 500 llisos. En categoria sub14, va destacar la participació de Joan Seguer als 500 llisos, on aconseguia marca personal amb 1 minut i 26 segons, mentre que Vera Miró feia 8''66 als 60 llisos i Alexa Beneyto 3'27'' als 1000 llisos. També participaren als 60 i 500 llisos Carmen Bendala i Sofia Starodub.

A més, es van disputar dos proves de ruta. A Xàtiva, Josep Porto millorava la seua marca personal en la mitja marató amb 1 hora i 28 minuts i Tono Sanchis també completava la prova. A la Volta Peu Runner de València, els nostres representants foren Marc Reig i Vicent Llobregat.

diumenge, 16 de febrer del 2025

Una mínima, dos medalles en pista i dos triomfs en trail i ruta.

 


 Els atletes del CAVAOntinyent-Stocklogistic completaren un cap de setmana ben ple de competicions en diferents modalitats atlètiques. Dissabte de matí, Hugo Ponsoda es va desplaçar fins a Castelló de la Plana, on aconseguia la mínima per al campionat d'Espanya sub18 als 800 llisos en fer un temps de 1'57''53 i s'unia així a Júlia Baldó, Ferran Reig i Quique Marín. Tots quatre estaran el proper mes de març a València. Diumenge va ser el torn de l'autonòmic sub20, en el que César Mira aconseguí la medalla de bronze als 200 llisos amb 23''05 i el cinquè lloc als 60 llisos amb 7''22, nova millor marca personal. També millorava el seu temps als 3000 llisos Manel Vañó amb 8'52''03, el que li servia per aconseguir el segon lloc del pòdium i la medalla de plata. Dani Sanchis acabà cinque als 1500 llisos amb 4'02''65.

A més, al Trail Xió de Llutxent, Gilberto Vicedo aconseguia una bona victòria en el seu retorn al club en el que es va formar com a atleta i treia més d'un minut i mig al segon classificat en els 19 quilòmetres de recorregut. Per últim, al 10k de Castelló de la Plana Nacho Pastor guanyava en la categoria de veterans B amb un temps de 31'52'', mentre que Alberto Ferreira feia 34'24'' i Rubén Barber 34'31''.

dimecres, 12 de febrer del 2025

Dos noves mínimes sub18 i quatre medalles al provincial sub16.

 El passat cap de setmana els atletes del CAVAOntinyent tingueren una agenda carregada de competicions de molt de nivell en pista coberta, amb la disputa del meeting internacional de València, el provincial sub16 i l'autonòmic sub18. Divendres 7 es disputava el meeting de València, en el que Dani Sanchis feia 4'04''88 i Manel Vañó 4'09''15 als 1500 de promoció, mentre que Júlia Baldó acabava novena als 3000 llisos del campionat autonòmic absolut amb 10'21''21. Dissabte 8 es va disputar el campionat provincial sub16, en el que Nacho Marín es proclamava campió provincial amb una nova marca personal de 2'49''70 als 1000 llisos. Al salt amb perxa, Joel Gandia aconseguia superar el llistó en 2'90 metres, el que li va suposar millorar la seua marca personal i aconseguir el segon lloc. En xiques, també en perxa, Julia Torres també millorava la seua marca personal fins deixar-la en 2 metres justos i aconseguia el tercer lloc. També tercer lloc per a Daniela López als 1000 llisos amb 3'19''93, tot i córrer bona part de la prova amb una espardenya mig fora. Als 3000 llisos, Núria Gómez aconseguia el quart lloc amb una nova millor marca personal de 11'13''82, mentre que Carla Pla també millorava als 60 llisos amb 8''97 i feia 50''96 als 300 llisos.

Per últim, diumenge 9 es disputava l'autonòmic sub18 en el que Ferran Reig guanyava els 3000 llisos amb 8'41''52 i Quique Marin era segon amb 8'46''91, temps que suposaven una nova mínima per al campionat d'Espanya per a tots dos. Alejandra Ferrando aconseguia el quart lloc als 800 llisos amb 2'27''79 i Hugo Ponsoda feia cinquè amb 2'04''06 en la mateixa distància. Finalment, Jaume Micó també acabà cinquè als 400 llisos amb 52''55, nova millor marca personal.

diumenge, 2 de febrer del 2025

Dos mínimes per al campionat d'Espanya a l'autonòmic absolut en pista coberta.


 El passat dissabte 1 de febrer vuit atletes del CAVAOntinyent-Stocklogistic participaren al campionat autonòmic absolut en pista coberta, disputat al Palau Lluís Puig de València. Els 1500 llisos va ser la prova amb més participació, perquè foren quatre els atletes que la disputaren. Quique Marín aconseguí el quart lloc final en una gran carrera amb un temps de 3'56''81 i Ferran Reig acabà novè amb 4'02''44, totes dues marques mínimes per al campionat d'Espanya sub18 que es disputarà el proper dia 1 de març a València. Dani Sanchis aconseguia millorar la seua marca personal en acabar tretzè amb 4'03''20, mentre que en xiques Júlia Baldó també millorava la seua marca personal amb el dotzè lloc fins deixar-la en 4'54''60. A més, als 200 llisos César Mira trencava per primera vegada la barrera dels 23 segons, en acabar setè amb 22''97, Alejandra Ferrando feia 2'26''70 als 800 llisos, el que la va permetre acabar en el lloc 13 i va tancar la competició Neus Asensio als 400 llisos al lloc 17 amb 1'04''86. A més, el dia 2 també es va disputar l'autonòmic master, en el que Ulises Ávila es va penjar la medalla de bronze als 400 llisos en categoria M50 amb 1'00''67.

Diumenge 2 de febrer es va disputar a València la 5k Never Stop Running, prova homologada de 5 quilòmetres, en la que van participar 7 atletes. Héctor Tolsá aconseguí el sisè lloc de la general, segon junior-promesa, amb un gran temps de 14 minuts i 47 segons. Nacho Pastor fou el primer veterà B amb 15'36'', mentre que Rubén Barber feia 15'20'' i Marc Silvestre 15'26''. També completaren la prova Gonzalo Martí, Quique Martínez i Alberto Ferreira.